Kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Nie ma chyba osoby, która nie ucieszyłaby się z niespodziewanego podarunku. Naszą słabość do gadżetów wykorzystują spece od reklamy. Przygotowując akcję promocyjną nowego produktu lub usługi dbają o to, aby potencjalni klienci zostali zalani falą reklamowych drobiazgów. Z tej formy reklamy korzysta wiele firm, niezależnie od swojej specjalizacji. Wybór promocyjnych drobiazgów jest szeroki. Szkoły językowe rozdają długopisy, ołówki i notatniki ze swoim logo. Operatorzy sieci komórkowych mają dla swoich klientów smycze ułatwiające korzystanie z telefonów. Potentaci na rynku usług bankowych oprócz atrakcyjnych warunków spłaty kredytu przyciągają nowych klientów porcelanowymi kubkami ze śmiesznym hasłem. Nie można też zapomnieć o całej rzeszy różnorodnych firm, które wybrały jako formę promocji dodawanie do popularnych czasopism próbek swoich produktów. Gadżety reklamowe mają wiele zalet zarówno dla reklamodawców, jak i odbiorców reklamy. Drobiazgi sprawiają, że klienci mają pozytywne skojarzenia z firmą i zapamiętują jej nazwę oraz zakres specjalizacji. Oni sami otrzymują dużo pożytecznych gadżetów, które oprócz praktycznych zastosowań często są humorystycznymi bibelotami ozdabiającymi wnętrza ich domów. Takie gadżety cieszą, sprawiają nam radość.
Written on styczeń 17th, 2014 by admin