Firmowe działania w sieci

Nowoczesna reklama, co nie jest zaskoczeniem, coraz częściej nie opiera się na kampaniach telewizyjnych z udziałem wielkich gwiazd, a na skutecznym i bardzo tanim budowaniu renomy w Internecie. Elektroniczny marketing ma się dzisiaj nader dobrze głównie dzięki portalom społecznościowym a dokładnie dzięki temu, że większość Internautów świata wybrało ten sam, lub jeden z dwóch dominujących portali, często oba. I dzięki temu, że Internautów jest ponad miliard i stale ich przybywa, zasięg oraz możliwości reklamy w Internecie są nieograniczone. Dzięki portalom społecznościowym powstał bardzo pomysłowy marketing szeptany ponieważ w erze łatwego dostępu do multimedialnego Internetu ludzie słyszą podszepty z najróżniejszych stron, ale głównie od znajomych, najskuteczniejsze stało się rzecz jasna umiejętne umieszczanie własnego szeptu pomiędzy tymi najbardziej zaufanymi. Jeśli nawet bliscy znajomy wprost zapowiedzą, że pokazują jakąś reklamę i zamieszczą do niej odnośnik praktycznie każdy fan Internetu sprawdzi taki materiał. Jeśli mu się spodoba sam stanie się propagatorem i szepczącym dalej. W istocie więc firma musi skutecznie szepnąć słówko na temat swojej marki tylko w kilku dobrze wybranych miejscach i zrobić to z odpowiednią klasą i wyczuciem trendów, by dalej Internauci sami przyczynili się do rozreklamowania twórczości.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.