Częstotliwość reklamy

Reklama otacza nas ze wszystkich stron. Producenci w obliczu panującej konkurencji skazani są na inwestowanie w dobrą akcję promocyjną. Ona bowiem jest kluczem do sukcesu. Na efekt jaki wywrze ona na widzu ma również wpływ częstotliwość i czas, w jakim jest emitowana. Mowa tutaj oczywiście o reklamie telewizyjnej. Im częściej pokazuje się ona, tym głębiej zapadnie ona w pamięci odbiorcy. Moment tutaj odgrywa również dużą rolą. Wiadomo, że w porze popołudniowej czy wieczorowej więcej ludzi zasiada przed telewizorem. Czyli oglądalność danej reklamy w tej porze będzie zdecydowanie wyższa niż rano. Reklama emitowana w przerwie transmitowania ważnego wydarzenia również ma szersze grono odbiorców. Należy również wspomnieć o tym, że reklamodawcy płacą za swój czas antenowy. Za korzystniejsze dla nich warunki oczywiście płacą więcej. Ale coś za coś. Bowiem wpływają one ostatecznie na zyski firmy. Jest to korzyść obustronna. Niestety musimy oglądać również reklamy, które nie wzbudzają naszego zachwytu, a wręcz przeciwnie. Politowanie. Co prawda nikt nie zmusi nas do tego, byśmy patrzyli na filmik reklamowy. W każdej chwili możemy przecież przełączyć kanał. Reklama musi być zauważana. W mediach pokazywana jest bardzo często. Musi być zapamiętana. Musi zapaść nam w pamięć. Tylko taka reklama jest reklamą skuteczną.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.