Czas trwania reklamy w telewizji

Bo w rzeczywistości nie chodzi o podziękowanie polskim pracownikom składającym szwedzkie meble i dodatki. Chodzi o to, żeby firma wyszła na tą stronę, która jest bardzo dobra i przyjacielska dla Polaków – nie tylko pracowników ale i klientów. Oczywiście nie powinniśmy doszukiwać się żadnej wyższości narodu szwedzkiego nad polskim. Chodzi tu wyłącznie o dobry biznes i jeszcze lepszy marketing. Wróćmy jednak do samych reklam emitowanych w telewizji i ich charakterystyki. Być może nie każdego z nas denerwują reklamy. Jednak grupa przeciwników ciągłych reklam w telewizji zauważająco rośnie. Oczywiście mówimy o tych reklamach, które są nieciekawe i mało oryginalne – bo takich jest mnóstwo. W przypadku nowoczesnych i kreatywnych reklam jest inaczej – oglądamy je znacznie chętniej. Reklamy w telewizji charakteryzują się przede wszystkim tym, że emitowane są o każdej porze dnia i nocy. Rano czy też w dzień puszcza się reklamy tańsze i mniej rozpoznawalnych marek. Kilkanaście sekund reklamy w telewizji może kosztować nawet do kilkuset tysięcy złotych (lub nawet milionów – jest to indywidualny cennik każdej z telewizji). Ponadto reklam emitowane w telewizji są przede wszystkim puszczane głośniej. Niektórzy posłowie do tej pory walczyli o to, by reklamy były emitowane znacznie ciszej i być może rzadziej. Jednak bez skutków.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.