Budowanie młodzieżowego wizerunku

Ponieważ przemiana pokoleniowa dokonuje się ciągle i bez przerwy, niezbędne staje się z marketingowego punktu widzenia odpowiednie reagowanie na te zmiany. Marki które nie dostosują się do nowego rodzaju klientów, nie będą w stanie zaoferować im ostatecznie tego, na co klienci ci liczą. A zgodnie z maksymą prawdziwych biznesowych guru ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki konkretny producent czy designer im tego nie pokaże. Tak swój sukces odniosła firma Apple, która przez lata musiała pozostawać w cieniu monopolisty, ale przez wytrwałą pracę stworzyła serię produktów, które ostatecznie zostały docenione przez szerokiego odbiorcę. Bardzo dużo zarobić można na elektronicznych akcesoriach wyjątkowo przystosowanych do seniorów, ale przyszłość dla sprzedaży stanowią ludzie doskonale wykorzystujący Internet do wszystkich celów. Czyli głównie ludzie młodzi i to właśnie ich gustom najczęściej schlebia się przy tworzeniu kolejnych projektów mających na celu odświeżyć rynek. Jest to oczywiście i marketing i zwykła ekonomia, która zakłada adresować swoje produkty do najszerszej i najbardziej perspektywicznej grupy odbiorców. Wybieranie młodych ludzi jest pod tym względem szalenie pragmatyczne i efektywne, gdyż zdobycie wiernego klienta za młodu pozwala liczyć na zyski całe lata później.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.