Blog coraz bardziej popularna forma reklamy

Coraz więcej internatów zaczyna interesować się blogowaniem a następnie decyduje się, aby stać się bloggerem, czyli osobą prowadzącą swój własny blog. Blog jest to rodzaj dziennika internetowego lub pamiętnika, wielu Glogerów opisuje na blogach swoje życie zawodowe i osobiste, wielu dzieli się z innymi internautami swoimi zainteresowaniami, zdolnościami lub opiniami na różne tematy. Jest to również świetne miejsce na zamieszczanie reklam, często jest to tak zwany ukryty marketing, kiedy na przykład bloggując o przepisach kulinarnych wprost piszemy, jakich produktów używamy. W ten oto sposób nie piszemy, że do pysznego kruchego ciasta z jabłkami dodajemy margarynę do pieczenia, tylko wymieniamy konkretną nazwę reklamowanego produktu, po czym zachwalamy, że właśnie dzięki niemu, nasze ciasto ma niepowtarzalny smak. Opisując na blogu swój ogród oraz uprawiane rośliny można dodać ukrytą reklamę stosowanych nawozów lub odzywek dla kwiatów czy warzyw, a dodając do tego zdjęcia naszych roślin, jest prawie pewne, że cześć z odwiedzających blog osób zajmujących się ogrodnictwem zainteresuje się danym produktem. Do niedawna blogi nie leżały w kręgu zainteresowań reklamodawców, jednak już dzisiaj najpopularniejsi blogersi dostają całkiem dobre pieniądze za ukrytą reklamę produktów na swoich blogach.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.