Bardzo wysokie koszty

Niewiele firm posiada takie możliwości finansowe, które pozwalałaby jej swobodnie równoważyć własne działania pomiędzy niezbędnymi strefami, takimi jak produkcja, innowacje, zarządzanie, administracja, marketing czy chociażby utrzymanie nieruchomości. To bardzo ważne, aby rozsądnie dysponować pieniędzmi, szczególnie jeśli nie ma się ich wiele. Jednak szefowie wielkich spółek nie mają tego dylematu i przy spokojnej zgodzie akcjonariuszy mogą wydawać dosłownie miliony na kolejne reklamy, zatrudnianie gwiazd i tworzeni rewelacyjnych reklam. Szczególnie że konkurencja nie śpi i bardzo często odpowiada z własnej strony drogimi, rozdmuchanymi wizerunkowo reklamami. Do tego dochodzi wydawanie setek tysięcy na prowadzenie ofensywy reklamowej w sieci. Chociaż Internet jest teoretycznie darmowy, do zaszczepienia plotki w sieci niezbędny jest udział przynajmniej kilkunastu ludzi posiadających różne konta na społecznościowych portalach. Do tego wszystkiego dochodzą opłaty za czas antenowy czy miejsce na serwerze. Dbanie o wizerunek poprzez szeroko zakrojony marketing jest więc dzisiaj szalenie kosztowne i patrząc na najbardziej widowiskowe kampanie trwające dłużej niż tydzień ocenić można od razu, jakie firmy mają się dobrze, a których na reklamy nie stać.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.