Adkontekst

Adkontekst jest to system oferujący reklamę w wyszukiwarkach internetowych. Posługuje on się reklamą kontekstową, czyli taką, która dostosowuje treść reklamy do aktualnie wyświetlanej strony. Umożliwia to trafienie reklamującego ze swoją ofertą do określonej grupy odbiorców. Internauta sam wpisuje słowa kluczowe. Adkontekst tworzy siec, która jest zarządzana przez Wirtualną Polskę oraz NetSprint. Reklamy są umieszczane na ponad 1100 portalach. W wynikach wyszukiwania NetSprint i Wirtualnej Polski zajmują górne pozycje. Adkontekst umożliwia efektywne zarządzanie prezentowanymi reklamami przez zlecających ich umieszczenie na stronach. Ponadto reklamodawcy mogą kontrolować skuteczność swojej kampanii. Podobnie jak w systemie Google adwords, tak i w adkontekst płatne jest wyłącznie kliknięcie w link, a nie samo jego wyświetlenie. System ten określany jest jako model PPC, czyli pay for click. Adkontekst ma wiele zalet. Przede wszystkim dociera do szerokiej rzeszy polskich odbiorców. Jest systemem stosunkowo prostym w obsłudze. Cena za jedno kliknięcie w link jest określana przez reklamodawcę, co umożliwia kontrolowanie wydatków. Ponadto Adkontekst bardzo precyzyjnie dobiera reklamy do wpisanych słów kluczowych. Umożliwia to dotarcie do ściśle określonej grupy potencjalnych klientów.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.